A Medcsepp rendszer egy komplex mintavételi folyamatokat támogató informatikai szolgáltatás, melynek informatikai és a működtetési elemei biztosítják a megfelelő működést. Akár úgy, hogy a működtetést részben a Megbízó, vagy teljes egészében az Egészségkártya Medical Kft. látja el.

Folyamatleírás

Foglalás (Call Center szolgáltatáson keresztül, vagy akár a páciens online is foglalhat időpontot saját részre.)
Napi munkalista nyomtatás (A munkanap elején lehetőség van az adott napra előjegyzett páciensekből álló munkalista generálására, majd nyomtatatására.)
Páciens regisztráció (Megérkezés után a páciens adatainak rögzítése a rendszerbe, erre csupán az első megjelenéskor van szükség.)
Egészségkártya regisztráció (A páciens regisztrációja, beleegyező nyilatkozat aláírásával, az Egészségkártya szolgáltatásra, mely keretén belül az online időpontfoglaláson kívül lehetősége nyílik az online leletmegtekintésre is.)
Beutaló rögzítése (A páciens adatainak dokumentálása után a diszpécser rögzíti a beutaló adatait vagy átemeli az eBeutaló adatait a rendszerbe és felveszi a vizsgálatkéréseket.)
Bárkód beolvasás (A vérvevőnek ez után már csak a vérvételicsöveken szereplő bárkódokat kell bevinni a rendszerbe a bárkódolvasó segítségével.)
Szállítási lista nyomtatás (Lista készíthető az adott napon megjelent páciensekről, illetve a hozzájuk tartozó bárkódú kémcsövekről, mely szintén nyomtatható.)

Előnyök

Felhő alapú – Nincs szükség helyszíni telepítésre.
Alacsony hardverigény – Csak egy böngészőre és internetkapcsolatra van szükség a rendszer használatához,
Egyszerű használat – A letisztult, áttekinthető felületnek köszönhetően gyorsan elsajátítható annak használata,
Reszponzív felület – Akár tabletről is használható a rendszer,
Növeli a betegelégedettséget – Az időpontfoglalással lecsökken a várakozási idő,
Erőforrás megtakarítás – Diszpécseri erőforrás szabadul fel az online foglalással és a vérvételi hely IT támogatásával (érkeztető-behívó-leletnyomtató),
GDPR megfelelés.

Funkciók

Előjegyzési opciók – Foglalás a rendszeren keresztül vagy Call center, Egészségkártya rendszer segítségével.
Integrált betegirányító rendszer – Páciens behívása, tovább küldése. Igény esetén kijelző, érintőképernyős sorszámosztó rendszer kiépítése.
Saját páciens törzs – Egészségkártya regisztrációval egybekötve.
Papír és elektronikus beutaló kezelése,
Minta logisztika – Levett minták gyors és pontos felvitele a rendszerbe.
Munkalista generálás.
Szállítási lista generálás.

REFERENCIÁK

MÁV Kórház és Rendelőintézet, Szolnok
Szandaszőlős Orvosi Rendelők

Comments are closed.